2025: IA, participació del públic i ressorgiment de la impressió

2025: IA, participació del públic i ressorgiment de la impressió

Els executius editorials preveuen canvis significatius el 2025, impulsats per la intel·ligència artificial, la participació del públic i la resistència de la impressió. Alastair Lewis, director general de FIPP (fundada el 1925 a França, FIPP és una de les associacions de mitjans més antigues i prestigioses del món-, destaca la necessitat que la indústria protegeixi el contingut de qualitat de l’explotació de la IA, mentre que Yulia Boyle, presidenta de FIPP, destaca el potencial de la IA en la personalització del contingut. També es destaca la importància de generar confiança i relacions directes amb les audiències, especialment amb l’evolució del panorama del consum de notícies.

A més, malgrat la revolució digital, s’espera que els mitjans impresos vegin un ressorgiment el 2025. Podem ampliar la informació des del  resum de les prediccions del 2025 de la FIPP Global Media.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: FIPP)