La inversió publicitària digital continua la seva evolució positiva. Així ho confirma l’informe que ha publicat l’associació de publicitat, màrqueting i comunicació digital a Espanya, IAB Spain, titulat 2a Onada de l’Estudi d’Inversió Publicitària en mitjans digitals 2024. L’informe, patrocinat per Adjinn i Adevinta Spain, s’elabora en col·laboració amb PwC.
Segons aquesta segona onada, s’espera que el creixement anual d’enguany se situï entre l’11% i el 19%, elevant la previsió estimada a l’edició anual de febrer de l’estudi, que apuntava entre el 4% i el 10%.
Aquesta segona onada destaca que la inversió a Xarxes Socials continua pujant, amb un increment del 19,4% i amb un pronòstic de creixement entre un 10% i un 18% per al total del 2024. S’associa aquest creixement del primer semestre a la desaparició de les galetes, ja que el mercat valora positivament l’alt coneixement que es té de l’usuari a les plataformes socials.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: IAB Spain)