Efectes de la IA a la intel·ligència de mitjans

Efectes de la IA a la intel·ligència de mitjans

La intel·ligència de mitjans el 2024 ve marcada per més IA, que completa l’indispensable treball professional, més anàlisi i més agilitat i rapidesa davant dels canvis. Aquestes tendències donen forma a un futur que permetrà a les marques comprendre, de manera més efectiva, la seva presència mediàtica, identificar oportunitats estratègiques i respondre àgilment a les dinàmiques del mercat.

Segons Confidencial Autonómico, la tecnologia continuarà transformant el panorama de la informació el 2024. Amb el canvi constant en la manera com consumim i compartim contingut, les plataformes d’intel·ligència de mitjans evolucionen sense parar per oferir anàlisis més profundes i exhaustives en temps real. Des de la consolidació de dades fins a la implementació d’intel·ligència artificial, aquestes tendències estan donant forma a un futur que permetrà a les marques comprendre, de manera més efectiva, la presència mediàtica, identificar oportunitats estratègiques i respondre àgilment a les dinàmiques del mercat.

En aquest context, molt semblant al dels anys anteriors, però més accentuat, les principals tendències en media intelligenceque marcaran l’evolució del mercat el 2024, segons Hallon són les següents:

  • La IA va arribar per quedar-se
  • Posar un equip humà expert darrera de la IA
  • Mesurament i l’avaluació correcta de l’impacte mediàtic + visualització de dades
  • Apps d’alt nivell
  • Business Intelligence
  • Agilitat en temps de crisi
  • Com impacta la IA als mitjans?

Tot plegat intenta donar resposta a una gran pregunta. Com impacta la IA als mitjans? Una de les formes més significatives en què la IA està canviant la indústria dels mitjans és a través de la creació i la selecció de contingut. Els sistemes d’IA poden analitzar una quantitat substancial de dades, incloses les preferències dels usuaris, les dades històriques i les tendències de les xarxes socials, per oferir contingut atractiu i individualitzat. Les tendències en media intelligence que apunta Hallon són molt interessants.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Universitat de Palermo)