Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

El ritme del progrés i la Generació Z, segons Dentsu

El ritme del progrés i la Generació Z, segons Dentsu

Les generacions s’estan difuminant el 2025: els cinquantons estan redefinint la mitjana edat amb start-ups platejades i activitats antienvelliment. La Generació Alfa modela el poder adquisitiu de les famílies i qüestiona l’educació tradicional. Mentrestant, l’augment dels costos de l’habitatge impulsa la vida multigeneracional.

Però hi ha un fil conductor que ens porta dee la generació Z a la generació Z. El ritme del progrés, segons Dentsu. De la generació Z a la generació Z. El ritme del progrés: edició de la generació Z. Dins de les pàgines del treball  The Pace of Progress, l’informe anual de tendències mediàtiques de Dentsu, s’analitzen tres tendències que configuraven el panorama mediàtic el 2024: la IA generativa i el seu potencial per millorar les nostres capacitats cognitives i ajudar-nos a resoldre problemes de noves maneres, la carrera per monetitzar plataformes digitals i ampliar la definició del rendiment de la marca per incloure contribucions més àmplies a la societat.

Ara, amb la nova  edició de la generació Z, Dentsu redueix el focus per examinar com es produiran aquestes tendències per a la generació Z. El treball pregunta directament a la generació Z sobre aquestes tendències i captura les seves respostes. També comparteix estadístiques i permet escoltar directament els experts de la generació Z.

The Gen Z Effect: Shaping the Year of Impact, és una immersió profunda en les tendències que transformen la manera de crear, consumir i connectar el contingut.

Basant-se en les dades i els coneixements de l’informe Media Trends 2025 de Dentsu, aquesta edició ofereix una visió de primera fila del futur dels mitjans. Aquesta peça ofereix una rica barreja de veus que donen forma al demà. Exploreu l’augment del contingut impulsat per IA, la planificació algorítmica i l’augment de comunitats de nínxol que redefineixen la influència. Des del poder dels micromoments fins a l’explosió de la televisió connectada, descobrim què està impulsant els comportaments dels mitjans avui i demà.

Baixeu-vos The Gen Z Effect: Shaping the Year of Impact  per obtenir una revisió completa de les estadístiques i recomanacions per a les marques que afloren en les conclusions de l’informe.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: Dentsu)