KANTAR convida a “Connectar amb l’algoritme”

KANTAR convida a “Connectar amb l’algoritme”

Segons el recent informe de tendències globals de KANTAR, el 57% dels professionals del màrqueting considera que els insights generats per IA són essencials per comprendre el comportament del consumidor, i el 62% espera augmentar la seva inversió en tecnologies d’intel·ligència artificial per continuar sent competitius (Kantar, 2024).

La publicació “Connectar amb l’algorisme”, un magnífic regal de Nadal de KANTAR, afirma que no hi ha dubte que la IA i la
GenAI està transformant el món del màrqueting a una escala sense precedents, des de la producció creativa i el mesurament de l’eficàcia creativa fins al desenvolupament de nous productes, i està obrint nous camins en la recopilació, interpretació i aplicació de dades per a una comprensió encara més profunda de com pensen i actuen els consumidors, però -és pregunta KANTAR- estan aquestes marques aprofitant tot el potencial de la IA per prendre les millors decisions? Quin paper juguen les persones en aquest camí tecnològic cap a la millora i eficàcia? Com ​​conjugar ambdós mons i garantir que l’enginy i la creativitat humanes no es vegin compromesos en aprofitar les oportunitats que brinda la IA per crear i avaluar contingut a gran escala?

A aquestes preguntes responen els articles que el lector troba en aquesta nova i rellevant publicació de KANTAR, recopilats perquè es pugui tenir en un sol document múltiples exemples dels avantatges que la IA ofereix a tot el cicle del màrqueting, aspectes clau a tenir en compte i un acostament a les mostres sintètiques.

Us podeu ampliar la informació contactant amb aquest enllaç.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: Kantar)