La indústria dels mitjans locals nord-americans preveu que els ingressos publicitaris digitals augmentin

La indústria dels mitjans locals nord-americans preveu que els ingressos publicitaris digitals augmentin

El Consorci de mitjans locals nord-americà ha anunciat aquest cap de setmana les conclusions de la seva Enquesta d’informació sobre la indústria dels mitjans locals 2024, que va preguntar als professionals de la indústria dels mitjans locals sobre l’estat anual de la indústria i les perspectives per al 2025.

“A partir de les idees de la nostra enquesta anual, el Consorci de Mitjans Locals preveu un augment dels ingressos digitals el 2025 impulsat per un augment dels ingressos dels consumidors i de la publicitat associat a la maduració contínua dels esforços centrats en el vídeo, les subscripcions i les estratègies de participació dels butlletins”, va dir Fran. Wills, conseller delegat del Local Media Consortium.

De cara al 2025, la indústria sembla doncs optimista en la transformació digital, amb el 83% dels professionals dels mitjans locals que preveuen que els ingressos digitals augmenten (68%) o es mantindran estables (15%). Només l’1% espera una disminució dels ingressos digitals el 2025.

L’enquesta va trobar que el focus més prioritari per als mitjans de comunicació locals el 2025 és el creixement de l’audiència i la participació, amb el 83% dels enquestats que ho van informar com la seva màxima prioritat. Altres àrees en què planegen centrar-se inclouen la monetització de la publicitat (78%), el registre/subscripcions de consumidors (26%), la monetització de vídeos (25%), la informació sobre dades i públic (18%) i la innovació de continguts (18%).

Ús de l’IA de mitjans locals el 2025.- Per segon any consecutiu, la IA és la principal tendència a veure amb el 66% dels enquestats que citen plans per utilitzar IA per a les operacions i el 47% planeja utilitzar la IA per a contingut com ara la redacció de titulars o resums. Altres tendències al radar dels mitjans locals nord-americans inclouen la participació de la comunitat (61%), la creació de vídeos, la monetització i la distribució (39%), les estratègies multiplataforma (37%) i els podcasts (23%).- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: IMC)